En stjärna!
Publicerat den

Den här stjärnan var kul att göra! Inspirationen kommer från Maleviksrosenträdgård! Han är väldigt kreativ och jag känner hans positiva energi :) När man gör så få inlägg som jag gör. Då funderar man ju på  om det lönar sig att fortsätta. Gör jag det för min egen skull eller gör jag det för andra?  Försöker tänka på att det här är min dagbok. Men jag har alltid varit usel på att skriva dagbok,  fast jag har velat.
Inte för att det inte finns något att skriva om.Men jag tycker ibland att allt upprepas och jag kommer inte på nått nytt.
En stor kram till alla ni som tittar in till mig. Eller ni få som fortfarande orkar följa mina  inlägg. En stor kram till er.
Ha en fin kväll!
Kramar
Heléne



Ett rött monogram

Det var en fin stjärna, så duktig
du är. Jag kikar allt in till Håkan
ibland också, mycket inspiration där.
Gott Nytt År, önskar dig ett bra 2015.
Kramar
AnnaMaria



URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se


Fröken Grön

Man ska absolut blogga för sin egen skull i första hand; för att man tycker det är roligt att dokumentera och fotografera. Om någon annan gillar det man gör får det bli en bonus!

Gott nytt år önskar jag dig!

/Anna-Karin



URL: http://frokengronsblog.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?