Amplar!
Publicerat den

Hej! Hoppas att ni har det bra där ute i sommarvädret. Härliga dagar har vi här i norr. Varmt och soligt. I värmen gör man inte många knop :-)
Under paviljongen hänger mina amplar gjorda av hönsnät,10 liters hink och natursnöre att hänga upp dom med. Väldigt praktiskt med större amplar som rymmer mycket jord.
Riktigt fint tycker jag också att det blev. Mina petunior som jag har planterat i amplarna sådde jag i mars.
 
Ha en härlig dag
Kram
Heléne



Rost och rädisor

Riktigt lyckad ampellösning! I like! Bra med ordentlig storlek på dom också så att växterna trivs och kan utvecklas. skulle funka kanon även till ampelgubbar som behöver utrymme.
Ha det fint
Anette



URL: http://rostochradisor.blogspot.se


Ett rött monogram

Hej Helene
Tack för mailet, blogger har varit
lite knepigt ett tag. Det enda jag
ändrat är att jag tagit bort anonyma
kommentarer. Så fint det blev med amplarna,
dom kommer blomma fint med så mycket jord.
Kramar
AnnaMaria



URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?