Förbaskade möss!!!!
Publicerat den

 
Men det var inte mina ord när jag steg in i växthuset och såg vad dessa jä*vla små mususlingar hade ställt till med!
Tidigare under dan så hade mina små flickor kommit hem med 20 st péenser.Som dom själva och deras klasskompisar drar upp från frön. Det är liksom en tradition i deras skola. Att varje vår så och skola om péenser som dom sen säljer :)
Och då är det så tråkigt att komma ut i växthuset och se vad den uslingen hade ställt till med.
För det var ju inte bara en den hade ätit från. För tydligen hade den måste smaka på alla 20.
Péenserna var ju så stora och fina.Men tur i bedrövelsen hade den inte ätit upp alltihop.
 
Nu blir det till att ställa ut fällor.För inte tänker jag mata dom :(
 
Ha en fin Torsdag
Kram
Heléne



Maja|Foto, mode, vardag

Fin blogg!



URL: http://majafridh.se


Kathrine SvenssonK

Åhhh så tråkigt med penserna, inte roligt med dessa små odjur!
Hoppas din heög blir fin!
Kramar Kathrine



URL:


Kathrine SvenssonK

Åhhh så tråkigt med penserna, inte roligt med dessa små odjur!
Hoppas din heög blir fin!
Kramar Kathrine



URL:


Ett rött monogram

Möss kan också ser jag, här är
det rådjuren som smaskar och äter.
Man blir sur.
Kramar/AM



URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se


Rost och rädisor

Oj, hade inte en aning om att möss åt penséer eller färska växter över huvud taget! Här är det åkersorken som sätter i sig det mesta. Tog 103 st i bur i grönsakslandet i för två år sedan. Sen fick jag två katter och förra året tog jag bara 3 st. Katterna gjorde resten av jobbet, tack och lov.

Hoppas plantorna får vara i fred nu.

/Anette



URL: http://rostochradisor.blogspot.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?